از حمايت تا كندن پلاكارد شيث رضايي

 از حمايت تا كندن پلاكارد شيث رضايي




 

 


از حمايت تا كندن پلاكارد شيث رضايي


تاریخ : سه شنبه ،
19 مرداد 1389

تمرين پر حاشيه تيم فوتبال پرسپوليس پيگيري شد.


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران بعد از ظهر امروز از ساعت 18:40 با 10 دقيقه تاخير برگزار شد.
در اين تمرين بازيکنان زير نظر عبدي ابتدا به گرم کردن و حرکات کششي و سپس زير نظر مولايي به حرکات سرعتي در گروه‌هاي مختلف و کار با توپ زير نظر دايي پرداختند.
* در تمرين امروز علي دايي و مازيار زارع با 10 دقيقه تاخير حضور پيدا کردند.
* بازيکنان ملي پوش تنها غايب تمرين امروز بودند کريم باقري نيز در تمرين امروز بعد از ظهر حضور پيدا کرد او ابتدا با بازيکنان بدن خود را گرم کرد و سپس زير نظر دکتر زرينه تمرينات انفرادي خود را به صورت ويژه انجام داد باقري از ابتداي هفته آينده اگر مشکل خاصي پيش نيايد پا به توپ خواهد شد.
* نکته‌ حاشيه و جالب توجه در تمرين امروز اين بود که حدود 50 هوادار که بعد از 15 دقيقه تاخير موفق شدند به داخل ورزشگاه شرکت واحد بيايند با در دست داشتند پلاکاردي حمايت خود را از شيث رضايي اعلام کردند اما يحيوي مربي دروازه بان‌هاي پرسپوليس پس از اينکه اين پلاکارد را ديد اعلام کرد که هر چه سريعتر پلاکارد را جمع کنند و در محل شرکت واحد آن را نصب نکنند همين موضوع باعث شد تا يکي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس اين پلاکارد را بکند. اين اتفاق وقتي افتاد که علي دايي هنوز در محل تمرين پرسپوليس حضور پيدا نکرده بود. در حالي که اين ماجرا در حال طي شدن بود شيث رضايي نيز با نگاه کردن به اين اتفاق تمرين مي‌کرد صحنه را ديد و در چهره اش غم عجيبي ديده مي‌شد. اطرافيان باشگاه پرسپوليس اعلام کردند که هواداران حق ندارند هيچ پلاکاردي را در حمايت از بازيکنان در محل شرکت واحد نصب کنند. همچنين در صورت تشويق با دستور دايي فقط پرسپوليس تشويق شود.
* اين ماجرا پس از آمدن دايي براي او توسط اعضاي کادر فني تعريف شد. اما شيث رضايي با انگيزه‌اي بسيار بالا تمرينات خود را ادامه داد.
* در تمرين امروز اعلام شد که مسئولان باشگاه پرسپوليس به دايي اعلام کردند که ديگر در مورد اتفاقات درگيري لفظي‌اش با مايلي کهن مصاحبه‌اي انجام ندهد تا دايي با تمرکز بيشتر به کارش ادامه دهد.
* دايي پس از ورودش به زمين و گفت و گو با کادر فني تمرينات پرسپوليس‌ها را زير نظر داشت و دقايقي را با کريم باقري به گفت و گو پرداخت.
* در مرحله بعدي تمرين پرسپوليسي‌ها در نيمه زمين به فوتبال فشرده بدون دروازه بان و فقط در دو ضرب زير نظر دايي پرداختند.
* سرمربي پرسپوليسي ها هر زمان که احساس مي‌کرد که بازيکنان اشتباه تاکتيکي دارند تمرين را قطع مي‌کرد و سپس به آنها تذکر مي‌داد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل